Send til 2097:

KNES fødselsdato, ditt navn, grad av hast

(Unngå sensitiv informasjon)

KNES 030562 Kari Normann Trenger time for konsultasjon

Kr. 6,- per mottatt melding.

Normalt to meldinger - bekreftelse og timeavtale.

NB: Tjenesten kan ikke benyttes om man har reservert seg mot kortnummer

Spesialtjenester

Utekontor:

Kirkenes Legesenter bemanner følgende utekontorer med bemanning og tider som angitt nedenfor.

Utekontor: Tlf: Lege: Dager:
Bugøynes 78 97 17 45 Mona S. Søndenå  hver 2. uke.

NB! I ferietider kan utekontordagene bli noe sjeldnere enn angitt.

Fastlegeordningen: se Helfo: Fastlegeordningen

Alle de faste legene ved legesenteret har fastlege-avtale med kommunen og inngår således i kommunens allmennlegebemanning.

Vi tilstreber at brukere av Kirkenes Legesenter får betjening hos sin fastlege, og kun unntaksvis hos andre leger.

Du kan evt. bytte fastlege gjennom å kontakte Fastlegetelefonen på tlf 23 32 70 00 eller Om fastlegen - helsenorge.no

Sjømannslege:

Mona S. Søndenå og Mette Aven er autoriserte sjømannsleger og tar imot timebestillinger også fra folk som har andre enn dem som fastleger. Gi beskjed til legesekretærene om at du trenger sjømannslegeattest ved timebestilling. Mette Aven tar ikke offshore attester.